Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle egentlig hatt mensen for fem dager siden..men ingenting har skjedd. Tok en test tre dager før mens,men den var negativ. tok en test samme dag som forventet..men den var også negativ. Tok blodprøve hos legen en dag etter forventet, men fikk svar fra legen at "du er nok ikke gravid.." . NOK ikke.. hm...trodde det var slik de kunne si med sikkerhet...Tok en test i dag tidlig..men den var også negativ...

Er alltid presis..28.dager.

Har ikke gått på prevensjon på fire år, og har aldri vært forsinket.

Har en sønn på fire år...da jeg var gravid med han testet jeg meg to uker før forventet mens, fordi jeg følte meg gravid..men den var negativ. Testet meg to dager etter forventet , og den var positiv. en UL hos legen kunne konstantere at jeg var 5 uker på vei. Det vil si at jeg var jo egentlig 3uker på vei når jeg tok første test..men intet utslag likevel. Er jeg sen med å produsere HCG.?

Jeg er oppblåst...går på do omtrent hundre ganger i døgnet..er kvelds-kvalm,sulten-men blir kvalm når jeg har spist,og brekker meg når jeg må plukke opp etter hunden min...

Jeg blir skrullete av å ikke vite.. er det mulig at jeg er gravid..eller innbiller jeg meg bare ting, fordi jeg ønsker det så innmari?

Ahrg..noen som har/har hatt det slik som meg??

Ps: beklager altfor langt innlegg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...