Gå til innhold

Vær så snill.Zassy:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg håper du kan se på meg om ka slags kjønn jeg får og når jeg kommer til ¨å føde. Heter Tove og er født 06-03-69.

Har 4 gutter fra før. Har fått legetermin til den 21 april.

Kan du si meg om svangerskapet og fødselen kommer til å gå bra også? Er litt engstelig da jeg er såpass gammel skjønner du.

På forhånd tusen takk skal du ha.

Klem:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager jeg skrev til feil person. Det skulle være til Rosene. Det er vel ho som spår litt her. Hvis du ser dette Rosene,kan du være snill å svare mæ???

Skrevet

Tok en liten titt på kjønn jeg selv om det egentlig var til rosene du spurte, og jeg fikk opp ei lita jente, morsomt hvis det blir det ettersom du har så mange gutter kanskje? Spent på å høre når du får vite hva det blir :) Kan være lurt å lage en ny tråd og skrive rosene slik at hun ser det :) Lykke til videre! Klem.

Skrevet

Tusen takk for svar Zassy:) Visste foresten ikke at du drev å spådde,beklager så mye. Ser du noe mere når det gjelder meg foresten? Kommer jeg til å få til antatt termin,og går svangerskapet og fødselen bra? E jo tross alt 41 år no da. Håper du kan gi meg et svar til her.

På forhånd tusen takk:) Klem fra mæ...

Skrevet

Hei igjen. Jeg går ikke inn på om ting går bra rett og slett fordi jeg går ikke inn på om ting går dårlig hvis du skjønner meg :) Og datoer/tidspunkt er litt vanskelig ettersom jeg spår i tarot og der kan det være vanskelig å se eksakte tidspunkt (lettere med måneder osv). MEN, jeg får bare opp fine kort på deg her, så jeg tenker dette går fint :) Så vil bare ønske deg lykke til videre :) Mulig noen av de andre spådamene her er flinkere å se på termin og slikt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...