lille knerten Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 fytti katta hvor ekkelt hvitløp plutselig er blitt. Jeg som elsker hvitløk. Har vanligvis en hel hvitløk på pizzaen eller i lasagnen for jeg synes det er så godt. Så i dag når jeg skulle varme baguetter til frokost oppdaget jeg at jeg hadde kjøpt hvitløksbaguetter. Jaja tenkte jeg, jeg får bare ta skive siden jeg ikke skal spise spekepølse (eneste jeg kunne tenke meg å ha på en hvitløksbaguett), men jeg varmet en til mannen min. Når han tok den ut av ovnen og skulle spise den så stinket det så fælt! Huff, har enda lukten i nesen. Sa bare til han at han måtte nyte den til det fulleste for dette ble siste gang fikk hvitløk på en stund. Hadde det slik i forrige svangerskap også. Andre som ikke klarer lukten av noe?
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 JA!!! Da jeg var graivd med lille prinsen klarte jeg hverken synet eller lukten av pizza. Så langt denne gangen går pizza bra, men jeg takler ikke nachos og guacamlole på boks. Jeg er vanligvis veldig glad i tex-mex, men orker ikke prøve noe en gang nå... Men vanlig salt potetchips er en ok erstater til lørdagskosen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå