Gå til innhold

klager dere mye på barnehagen?

Anbefalte innlegg

var innom et kjøpesenter med min 4 åring, han lekte på et helikopter da en dame kom forbi og sa nei så fin unge du har. Så spurte hun om alder og lurte på om jeg var fornøyd med barnehagen han gikk i. Ja... jo sa jeg.. han liker seg nå der og da er jeg fornøyd sa jeg.

Så kom det en lang historie om hvor grusom barnehage hennes unge hadde. Det var ikke måte på hvor mange beskjeder hun måtte gi til barnehagen hver eneste dag og likevel ble det ikke noe bedre, dessuten hadde hun fått følelse av at ungen ikke likte seg der heller.

Det slo meg at hvis jeg kom inn i barnehagen hver eneste morgen med klare beskjeder til de barnehageansatte ville ikke de på et tidspunkt bli lei både meg og ungen? I tillegg tenker jeg, hvis min unge står å hører på at jeg maser og gir instrukser og klager på ting som ikke er gjort, vil ikke ungen min også bli slik misfornøyd?

Jeg bruker litt tid avogtil hvis jeg treffer noen voksne og spør om hva de har gjort eller diskuterer litt frem og tilbake hvis barnehagepersonell har noe å ta opp.. eller det er noe spesielt jeg vil fortelle, men det er ikke daglig... har ikke vært noen opphetede diskusjoner... hverken fra min eller barnehagen sin side. Har forøvrig frisk unge og han er i barnehagen for å leke og lære seg slike ting jeg ikke kan eller har kunnskap med å holde på med hjemme og er veldig fornøyd med barnehagen til min unge..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142364458-klager-dere-mye-p%C3%A5-barnehagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

overhode ikke!

ser jo at de områdene hun har kommet langt på, har hun blitt litt dårligere på, men at hun nok har litt gevinst av å være der på andre områder.

Uansett er barnet fornøyd og alt fungerer helt flott!

• 4 uker senere...

Foreldre kommer i alle varianter.

Noen klager aldri, andre flisespikker på den minste ting.

Klart man skal si fra om det er ting som ikke fungerer i barnehagen, skulle bare mangle.

Men husk at det er mange barn på en gruppe, vi som jobber med dem skal se alle barn og alle foreldre.

Foreldre glemmer ofte dette at det er en hel gruppe, de ser kun sitt barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...