trollfrøkna Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 noen som har erfaring med denne....? bestilte en i stad for nå er plutselig alt blitt kluss her med forsinka tante rød osv, bestilte heller en sånn med testpinner enn å bruke en masse el tester.... + at sambo sa at en sånn MÅTTE vi jo bare ha og betalte halve..hehe
missme Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Jeg synes den er veldig fin, får full kontroll og oversikt over syklusen og er mer nøyaktig enn EL testing. Er på 3 syklus med den og håper på at vi har lyktes nå
Lilledrøm Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Anbefales virkelig, brukte min kun i 2 pp føre den satt,, ) Er nå 18 uker,
Lillemy36 Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 oæææ lilledrøm er du snart 1/2 veis....gud så fort tiden har gått.... Jeg er på min 5 runde med fertillitetsmonitoren, etter 2 pp pauser fra den...er vist ikke så lett dette for oss....:-( må bare legge til at monitoren er super den, den finner de 6 mest fruktbare dagene i syklusen:-)
trollfrøkna Skrevet 25. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2010 knall.... men får jo ikke begynt å bruke den før neste runde jeg da fant jeg ut ettersom mensen kom her i går..... men da skal dere se spira sitter denne gangen så jeg ikke får brukt den i det hele tatt....... blir som nå, tanta var fire fire-fem dgr forsinka ,da bestilte jeg 15 ny g.tester, i går dukka tanta opp og i dag kom de i posten.... hehe..
Lilledrøm Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Ja enklillemy som tida går, kan vel straks kalle meg halvveis pga keisersnitt som skal tas en stund føre termin også ) og her blir det ROSA altså, har sett det på flere UL allerede her ) Men husk dere som bruker monitor, den mest Viktige dagen er dagen med HØY fruktbarhet,, da satt den her og hos mange andre også,, Lykke til alle sammen,,
Dotten Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Får du fertilitetsmonitoren på mandag, kan det holde akkurat slik at du kan ta den i bruk denne pp'en. Tror du kan holde m-knappen inne helt til den har stilt seg inn på x-antall dager etter første dag av siste mens. Altså opp mot dag 5. Den pleier å begynne å spørre etter el-testene fra dag 6 første pp, for deretter å spørre litt senere neste pp, helt til den "kjenner og husker" syklusen din, om den er ganske stabil Etter at jeg brukte den 2 pp'er, tror jeg den begynte å spørre etter el-tester fra ca dag 10. Lykke til
trollfrøkna Skrevet 25. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2010 aha, takk for svar,men løpet er nok kjørt for denne runden da ettersom jeg ikke bestilte før i dag,men vi får se.... da har jeg den neste runde.....får teste ut vanlige el-tester denne gangen. er jo bare pp2 nå så har jo liksom ikke sånn veeeeeldig hastverk,men klart det hadde vært veldig gøy om spiren satt fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå