Feit no more Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Hvis babyen på 6 uker har øreverk -er det noe vi som foreldre kan gjøre for å hjelpe/ lindre? Babyen tar seg så mye til øret, virker nærmest litt despertat til tider, har tilogmed kloremerker inni øret. Sutrer mye og virker fryktelig utilpass...
Kjukka Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Har du prøvd med peppermynteolje rundt øret som er vondt! Ta å "vann" ut peppermynteolja i litt oliven - matolje... hvilken olje som helst egentlig. Går sikkert greit å spe det litt ut med babyolje også! Ta ett eggeglass med feks. babyolje og ha oppi noen dråper peppermynteolje! Jeg bruker det mot det meste jeg, mest på meg selv da, siden snuppa mi stort sett er frisk. Men bruker det mot bronkitt, øreverk, hodeverk, stive ledd, skuldre, nakke, tett nese, bihulebetenelse... Peppermynteolje får du kjøpt på apotek/helsekost! Funker som fy...
sillyfilly og Olivia Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Du kan jo gi Parcet stikkpiller feks om natten så h*n får sove.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 I og med at babyen er kun 6 uker ville jeg tatt den med til legen for en sjekk og høre hva han sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå