mamma til lillingen Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Er en smule bekymra, har vanligvis en ellevill sak i magen, som ikke ligger stille mer enn en time i strekk, men i dag har jeg ikke kjent spark i det hele tatt. Men har vært litt bevegelser innimellom. Bør jeg være bekymra, eller er det bare helgemodus i magen kanskje?
tine0810 Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 har du prøvd å drikke noe med sukker....brus/saft.....spist sjokolade el?
*Lissi* Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Langt er du på vei da? Prøv å spis noe med sukker. Om det ikke tar seg opp hadde jeg ringt føden. De er der for deg, og bedre med en sjekk for mye!
sexymama83 Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 enig me de over. prøv også å dytte magen og trykke litt me hendene, funker ingenting av dette bør du kanskje ringe føden om det har gått mer enn en dag det er ingen aktivitet. men når en fødsel nærmer seg blir de generellt mye mer rolig altså , så kanskje d blir snart:)
Oktobergutt2010:) Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Helt ærlig hadde jeg ikke blitt bekymret over en dag uten spark, somregel kjenner jeg de først ann på kvelden i det jeg legger meg. Men det er overhodet ikke alltid - dytting, søtt og kaldt vann hjelper ikke. Sover han så sover han
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Jeg hadde ringt føden for å være sikker...
mamma til lillingen Skrevet 25. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2010 Takk for svar. Det er jo liv der inne, men langt fra normalt nivå. Kanskje det har noe med at jeg var i selskap i går og spiste kaker og drakk brus, så da var det full fart i magen hele kvelden, kanskje hun bare hviler i dag Skal se det an utover kvelden, kanskje det tar seg opp etterhvert, om ikke skal jeg ringe helsesenteret slik dere foreslår.
mamma til lillingen Skrevet 25. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2010 Forresten, kom til å tenke på noe, kan det være at babyen har snudd seg inni magen og sparker mot ryggen min? Det kan jo forklare en hel del! For jeg kjenner av og til nesten som leamus bak på ryggen på høyre side, det kan jo for så vidt være spark?
catyn Skrevet 26. september 2010 #9 Skrevet 26. september 2010 Man skal ringe til føden når man kjenner lite spark. Mye bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite, man skal også ringe føden hvis bevegelses mønsteret til babyen forandrer seg mye i løpet av en dag. Har selv vært inne for lite liv, alt sto bra til, men de var nøye med å presisere at kjente jeg lite liv måtte jeg ringe igjen. det er ingen risk ved å ringe, det er det ved å la være å ringe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå