Gå til innhold

Andres babyer sutrer og gråter min derimot...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyyyyyler og skriiiiker så sinnsykt at mamman holder på å bli tuppete!! Seriøst, har ikke hørt på maken! Han blir nok med på Idol om noen år med praktstemmen sin. Har sikkert hylinga etter faren. Det er ikke meg i allefall.

Alle sier de ikke "vil" når de er så små som 3,5 mnd. Det stemmer nok at de ikke vet at handling (gråt) gir konsekvens (mamma kommer), men de har jo vilje, de sier jo ifra det er noe de ikke liker.. Eller vil for den del...

Men andres sutrer, min SKRIIIIKER! Aiaia!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, slik er mine også:)

Andre har bare knirkere- så vidt man hører de gråte og bruker lang tid på å gråte seg opp. Mine derimot hyler og skriker med en gang. Det skurrer og gjør vondt i ørene:)

Slik var eldste min også. Så man må bare ta de som de er:)'

Tror de har stor vilje på den alderen, ja. De vet hvordan de vil ha tingene. Vanedyr:)

Skrevet

Greit å vite at jeg ikke er den eneste i hele verden som har en slik :-) Og han blir verre jo eldre han blir merker jeg :-S Jaja, bra han står på krava da, og ikke lar seg pille på nesen.. ?? Eh...

Blir nesten gal her!

Skrevet

Da er vi to :) Min lille pjokk på 3 1/2 mnd hyler og skriker han og...Hver gang jeg legger han i vogna for å sove hylskriker han. Han sover alltid kun 30min(alt for lite) og skriker når han våkner også, helt til han lukker opp øynene og finner ut at det ikke er vits å grine likevel. Hver gang jeg setter han i bilsete for å kjøre bil hyler og griner han (han likte å kjøre bil før). Hver kveld når jeg legger han i senga for natta hylskriker han, og da detter smokken ut og jeg må sitte der å putte i smokken til han tilslutt sovner. Da har han kanskje hylt og skreket i 20min. Våkner også forferdelig mange ganger om natta (nesten hver time) og alltid superurolig fra 4-5 tiden om morgenen til vi står opp i halv7 tiden. Sånn har han holdt på fra dag 1 nesten. Blir ikke bedre. Han hadde mye vondt da han var mindre (stiv nakke, kiss) og hylte mye da og. Kanskje han tror det er normalt å skrike så mye.... Ellers er han kjempesnill og smilende når han er våken (ihvertfall i 1 time), så blir han sutrete og trøtt og griner igjen.

Gjett om jeg er lei av hyling, skriking og søvnløse netter og dager....

Skrevet

Jeg også har to stykk av typen SKRIKERunger ;-) Var visst lik selv som liten, ifølge min mor!

Gjest eelis+kian
Skrevet

Gutten min HYYYYYYYYYLER når han ikke får lov til noe han vil (stikke fingrene i stikkontakten, rive i potteplantene, klatre på vinduskarmen eller kaste ting i do), han har vilje av stål! Han er 11,5 mnd nå, og har lungekapasiteten til en voksen mann. Jeg blir koko av volumet hans til tider.

Heldigvis skjer det ikke så veldig ofte her da, som regel er det HYYYYYYL av glede, og det er jo sånn passelig okei ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...