VestlandsPrøver Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg drar til CFC i morgen og vil trumfe gjennom det å få progesteronstøtte for å være sikker. Og da trenger jeg litt praktisk hjelp. Får man dette pr resept eller kjøper direkte? Og om en kjøper direkte hva er da prisen? Greit å ha nok kontanter! Håper på kjappe svar fra dere!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 De selger Progestan der. Jeg tror vi betalte ca 700 danske for nok til det de mente vi trengte på ett forsøk.
VestlandsPrøver Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2010 Takker og bukker! Stemmer det at det er ca 300kr for eggløsningssprøyte?? tenkte å ta ut til det også itilfelle...
Tamsin Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Jeg fikk utrogestan, det kostet 750 danske kr for 14 dager (frem til IKM). Du må betale kontant da CFC ikke har kortterminal. Du kan også velge å få med deg en resept. God tur!
VestlandsPrøver Skrevet 27. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2010 Da har jeg fått med meg progesteron (utrogestan) og fikk beskjed om hvor jeg skal putte de, men ikke hvordan. Da tenker jeg på om jeg skal gjøre det liggende og bli liggende etterpå, eller skal jeg bevege meg?? Bruksanvisningen forstod jeg ikke noenting av så der fant jeg lite hjelp... Håper dere som har vært gjennom dette kan gi meg noen tips!
Tamsin Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Jeg fikk et spesialrør for innsetting av kulene. Om du ikke har det får du bare dytte kulene så langt opp/inn som du kan. Jeg beveget meg fritt etter innsetting, opplevde aldri at kulene kom trillene ut igjen. Se opp; kulene er skikkelig spretne. På min første dag spratt to bak vaskemaskinen. Trikset er å tette sluk og legge lokk på toalettskålen. Trøsten er at trening gjør mester, du får grepet på det etter hvert. Pakningsvedlegget er på nederlandsk.
Håpefull38 Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Sett deg på huk og stikk de inn med en finger. Det gjorde jeg. Så etterpå at noen hadde fått beskjed om å ligge 15 min etter de hadde satt dem inn, men det har ikke jeg hørt noe om. Det eneste jeg fant ut var at jeg helst ikke burde gå på do før det var gått minst 2 timer, for da kom mye av kremen ut igjen.
VestlandsPrøver Skrevet 27. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2010 Jeg syns at mye av kremen kommer ut så dermed lurer jeg på om jeg ikke får de skikkelig opp eller om det er fordi jeg beveger meg for mye... Er det mulig å få tak i hylse her for innføring?? Har også prøvd å unngå å gå på toalettet, men føler det kommer masse ut uansett.. Er bekymret for at kroppen ikke får tatt til seg nok... Tenkte å ta blodprøve om en uke for å se om nivået er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå