indigo25 Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Ødem? Er det først og fremst vann i kroppen eller er det andre type hevelser også? Ser ikke ut som jeg har mye vann i beina- når jeg trykker blir det bare litt lysere farge før det går tilbake til vanlig brunfarge.. Skal det ikke liksom bli et sånt søkk i huden da? MEN jeg føler at jeg er så annerledes i ansiktet, akkurat som om jeg har litt sånne lepper som hun Monica Hansen:) Dvs fortennene mine vises ikke like mye når jeg prater lenger.. Litt sånn pløsete hvis dere skjønner hva jeg mener? Er det vann eller ødem som de så fint kaller det? Flere som føler seg annerledes i ansiktet men ikke er så plaget med vann i resten av kroppen? Skal være glad når jeg ser ut som meg selv igjen jeg:)
Voyeur Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Det er nok vann i kroppen ja;) Har selv sånne pamela lepper innimellom, og om kvelden er leggene og anklene mine som tømmerstokker. Det er ikke bare det at jeg ikke har noen ankler, leggene er helt stinne og stive.. Ikke så veldig deilig. Vannet ligger jo i hele kroppen, men man merker det kanskje best i beina og i fingrene, spesielt om kvelden. Og da kalles det ødem, når det samler seg opp i kroppsdeler, fordi sirkulasjonene, eller drenasjen ikke er like god i de områdene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå