Gå til innhold

Den kvalmen gjør meg GAL!

Anbefalte innlegg

Når skal den gi seg? er 14+3 på vei, å vært dårlig siden uke 6, vært innlagt på sykehus flere gang pga veske å næringsmangel! kjenner jeg er kjempe sliten å kjempe lei. Noen som har noen erfaring med når dette skal gi seg så man kan leve normalt igjen.?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142364234-den-kvalmen-gj%C3%B8r-meg-gal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 18 nå, og kvalmen gav seg for min del i uke 16, hadde da stort sett vært sengeliggende pga kvalme og oppkast siden uke 6. Nå er jeg "bare" kvalm med oppkast et par kvelder i uken, og formen blir stadig bedre. Satser på å følge samme mønster som sist, da var jeg frisk som en fisk fra uke 20 og utover. Er fortsatt trøtt og sliten etter måneder med lite mat og hvile, men har begynt i jobb 50%, og det fungerer bra.

Holdt på å bli gal jeg også, trodde jeg skulle miste forstanden. Hadde akkurat det samme med førstemann også. Blir definitivt siste graviditet for min del, orker ikke å gå igjennom dette en gang til.

Skjønner deg godt!

Er i uke 20 nå, og sliter fortsatt med kvalme. Ikke så intenst som tidligere, men den er her fortsatt :( Jeg gikk kvalm fra uke 5 fram til så og si nå. Vært inn og ut av sykehuset. Prøvd mange forskjellige typer kvalmestillende med lite effekt!

Man kan bli gal... men det gir seg som regel. Dette er mitt 3 svangerskap og alle har denne helsikes kvalmen gitt seg rundt uke 18-20. Alle er selvfølgelig forskjellige, men krysser fingrene for at det skal gi seg for deg snart også :))

Lykke til !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...