Gå til innhold

Positiv test i dag!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv test i dag etter mistanker en liten uke om graviditet (er 4+1 visst nok)...problemet er at jeg er ikke sammen med barnefaren, har vert mye frem og tilbake i to år men han har ikke vert klar til å "settle" seg...så da trenger eg ikke akkurat si at dette var planlagt!

Jeg sitter nå med mange spørsmål og få svar...mest i forhold til han og hvordan han skal ta dette, når jeg bør si det til han, til foreldrene mine osv. Huff...mye tanker og følelser her i sifan i dag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142363929-positiv-test-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo takker for det :) Begynner å synke inn litt nå, så skjelvingen eg hadde i hele formiddag har gitt seg hehe :) Har "konkludert" at det går faktisk bra, selv om det ikke var planlagt så skal eg klare det. Med eller uten pappaen :) Bare nervøs på hvordan eg skal ordlegge meg... :S Regner med han ikke blir ekstatisk akkurat så då e det viktig å finne de rette ordene føler eg...

Lykke til med å fortelle! Det var ikke planlagt for oss første gangen heller... Og da hadde jeg, og han jeg nå er gift meg bare vært sammen i 2 mnd! Så jeg tror jeg hadde det litt som deg da jeg fant ut at vi var gravide! Heldigvis klaffet det mellom oss, så nå har vi rukket å gifte oss, og venter nr 2 om alt går bra:)

Glad for at du klarer å tenke positivt! Dette blir virkelig spennende! :)

God lørdag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...