Linnymor_87 Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 ..men jeg blir aldri mett!!!!! føles nesten som jeg blir mer og mer sulten for hver bit jeg tar..... blir helt gal av det jeg............ veit at dette er ganske så normalt mot slutten siden det er da barnet liksom skal "fetes opp", men seriøst, jeg har lyst til å bli mett!!!!
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Hehe, akkurat slik har jeg det også. Nesten litt slitsomt :-p Lenge har du igjen da? Her er det bare 8 dager til termin!! :-D
Linnymor_87 Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2010 det er litt lenger for meg.. jeg har igjen 23 dager... hehehe, men det starta litt i foregårs dette med maten... og i dag er det bare sinnsykt! skal ha taco til middag i dag og jeg tror jeg kommer til å eksplodere hahaha!
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Har hatt det sånn noen uker selv, så det er vel noe som hører med dette da. :-p Føler meg sprekkeferdig selv! Kjæresten bare rister på hodet om dagen. Spiser heldigvis ikke mye godteri, men det går mye mat. Nå fikk jeg lyst på taco også! mmm nam!
Linnymor_87 Skrevet 25. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2010 haha samboeren min rister også bare på hodet... han spiser jo bare smuler etter meg nesten og blir mett av det..... jeg bare gafler i meg alt jeg kommer over..... men jeg prøver å holde meg til mat og ikke snop... hehe.. taco er genialt kunne spist det hver dag for alltid!! haha (sikkert ikke men... du skjønner hva jeg mener? hehe )
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Ja, det gjør jeg. Tror jaggu vi skal slå til med taco til uka. Han kan jo komme når som helst, så må nyte det mens vi kan. Er så heldig som har en personlig kokk jeg da, så i morra skulle han lage 4 retters middag. Dog ikke store porsjoner da, men gud som jeg gleder meg! haha, drømmer om mat hver natt, planlegger hva jeg skal ha til frokost når jeg legger meg og:-p
Miessi Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 Hehe, artig innlegg. Dere er nok ikke alene om dette. Jeg spiser hver andre time og det er nesten så jeg småspiser i mellom Må nesten innom butikken i morn for å kjøpe masse frukt, så det ikke går mye på snop og annet usunnt. Er utdannet kokk og her går jeg hver dag å drømmer om de gode rettene jeg har lagd før. Bruker å planlegge middager for flere dager framover bare så jeg kan glede meg til dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå