Gå til innhold

Kan man få BL sent i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 30, er det mulig at ejg har fått BL nå? Har lest om sånne som får det i uke 6-18, men aldri så sent som i uke 30. Jeg sliter med å reise/sette meg, skikkelig vondt å gå på do, og å snu seg i senga er rene marerittet. Har også vondt i korsryggen om jeg bøyer meg litt fremover. Er dette mulig bekkenløsning?

Fortsetter under...

Det er nå i innspurten at de fleste får BL, de færreste får det tidlig. Grunnen til at du kanskje tror alle får det tidlig er fordi de som regel får det verst og har lang tid til termin, slik at de ofte blir sykemeldt og får mye smerter- og igjen skriver mer på dette forumet.

Mot slutten er det så mange plager som dukker opp, bla BL, men da begynner de fleste å se slutten og finner seg i mer.

Men ja, høres ut som bekkenløsning- få tak i sklilaken og kjøp deg en god bok eller sju:) Med andre ord : slapp av; det er ikke så lenge igjen!

Lykke til!

sklilaken er en slags liten sovepose med hull i begge ender- den er ca en halv meter lang med glatt polyesterstoff på begge sider. Når du ligger med rompa på den er det lettere å snu seg i senga, da sklir du mer rundt istedet for å måtte løfte deg opp eller belaste hoftene unødig.

jeg er veldig glad i det lille lakenet mitt ihvertfall:=)

Fikk låne det av mn kommunale jordmor, men det går an å lage selv eller kansje hjelpemiddelsentralen der du bor har et?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...