Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jenta i magen styret og herjet vanvittig de siste dagene (er 35+1 nå), og jeg kjenner at jeg er helt TOM for energi. Formen er ok, så kan ikke klage på det, men jeg har ikke energi! Blir sliten bare ved tanken på små filleting av gjøremål. Å sette PÅ en klesvask feks.

Våknet idag av at magen hoppet og danset, og var det samme tre ganger i natt. Og hun herjer fortsatt, over 4 timer etter at jeg stod opp. Mistenker at hun stjeler all energi, for vekta mi har stagnert de siste 2 ukene, men samtidig klarer jeg ikke å få i meg mer mat. Unntaket er evnt yogurt som jeg hakker hasselnøtter til å ha oppi... Skal til jordmor på onsdag, så blir spennende å se..Får jeg ikke i meg mer, så vil jo vesla slite etterhvert også? Argh... jeg bekymrer meg sikkert unødvendig men...er så utrolig kjipt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få jordmora til å sjekke blodprosenten din. Har hatt det som deg i det siste, og fikk jordmora til å sjekke blodprosenten, og der hadde den jaggu meg falt fra 11 til 9, og da er det ikke rart at man føler seg litt tufs.

Har begynt å spise jerntabeletter, og føler meg allerede mye mer våken, pluss at det er fint å vite at det er en grunn til at man er trøtt, og at man bare ikke er giddalaus;)

God bedring til deg ihvertfall, får håpe matlysten tar seg opp etterhvert!

Skrevet

Akkuratt sånn hadde jeg det og, men prøvde vitamin tilskudd Floradix. Flytende som du skal ta hver morgen og kveld! smaken er ikke verdens beste, men er jo verdt et forsøk.

var kjempe effektiv på meg, var meg selv igjen etter en liten stund, ei uke eller no..!:)

å jeg orket heller ingenting, ble nesten deprimert, ville jo så gjerne orke å lage litt mat, vaske klær og ikke minst gi min samboer den oppmerksomheten han fortjente.. siden han måtte gjøre alt,siden jeg bare lå hele tiden...

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...