Guttemamma!:) Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Hei! Tror kanskje vi har funnet navn til prinsen vår. Storebror har dobbeltnavn som er litt spesielt, derfor prøvde vi å finne på noe litt utenom det vanlige denne gangen også. Hva synes dere om Sam Nikolai?
Sesilia Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Flott navn! Sam er spesielt, men ikke rart og ukjent, og funker kjempe fint sammen med Nikolai!
Guttemamma!:) Skrevet 25. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2010 Ååå, det var kjekt å høre! Alltid greit å få en bekreftelse på at man ikke er helt på bærtur... bare håper det passer til han! Forrige gang endte vi opp med et helt annet navn enn det som vi egentlig hadde bestemt oss for.
Oktobergutt2010:) Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Jeg syns begge navnene er fine, men sammen syns jeg de ødelegger hverandre. Men det er jo bare min mening! :-)
silwik Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Så gøy :)Har også bestemt oss for Sam til gutten vår, men det er ikke så lett å finne et mellomnavn som passer.. Det er bare rundt 150 i Norge som heter Sam, litt av grunnen til at vi valgte det. Håper bare ikke det blir populært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå