Gå til innhold

Dere som har vært gravide/er gravide..når begynte dere å kjenne de første tegn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjente absolutt INGENTING på dette forsøket heller.

Null å niks,,,så overraskelsen var stor da testen viste svaakt positivt på dag 15.

HÅPER du får positiv test du også:=)))))

Ja, jeg håper det jeg også, er jo bare på rd 5 ennå da, men kjenner litt stikkinger....sikkert bare ønsketenking:)

Så deilig det må være å endelig få en positiv test, gratulerer igjen Pia76.Gravid:-)

Denne gangen fikk jeg vondt i hodet på rugedag 9 og veldig kvalm på dag 10. testet positivt på dag 11..

Med mitt første barn hadde jeg ingen symptomer:)

Lykke til

Hei Lengter84!

Er du igang... igjen...? Vi fulgte hverandre i "uke 34"-tråden..... ruger du på nok en eskimo? Ønsker deg masse lykke til!!

Jeg ble utrolig nok gravid på det fryseforsøket i uke 34, og hadde og har fortsatt null symptomer. Formen er på topp, og det føles som om ingenting har skjedd. Lever helt som normalt, bortsett fra at helgene er mye roligere enn før :) Skal på ultralyd neste mandag, så da får vi se om det er noe der inne....

Uansett, lykke til med ruginga! Jeg skal krysse fingrene for deg

Annonse

ja, jeg er i gang igjen...så dette gikk kjempefort. Var så heldig å få starte på denne syklusen pga at jeg ikke gikk på noen hormoner...og mitt eneste fryseegg klarte seg utrolig nok- så her hadde jeg maks flaks! Håper det var gullegget! Takk for lykkeønskninger:)

Å lykke til på UL..så spennende!!

Begge ganger jeg ble gravid var det eneste tegnet uteblitt mens (dvs eneste som skilte seg fra alle de andre forsøkene), og så positiv blodprøve noen dager senere.

Lykke til!

Jeg har en del symptomer og fikk de i slutten av rugedagene før jeg skulle ta test... Trøtt og mangel på energi... Gjesper og gjesper og lurer virkelig på hvor energien er blitt av... Jeg har en del kramper i magen, 4-5 ganger om dagen kansje. Disse varer i noen sekunder også er de over... Ja også puppene som er ømme. Jeg kan ikke gå ut med litt lite klær lenger. Da verker det i brystvortene og de står rett ut:-)... I tillegg har jeg lett kvalme.. Ikke hver dag, men av og til og de kan komme morgen og kveld.... Så jeg har en del symptomer, og dette er første gangen jeg er gravid. Ops... Må ikke glemme::: Oppblåst så det holder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...