Gå til innhold

Flere rundt uke 20 som fremdeles har menssmerter av og til?

Anbefalte innlegg

Hei er det flere enn meg? Har en del menssmerter, De kan komme når som helst og vare i alt fra en time til 5 timer. Kan gå dager eller uker mellom hver gang, men de gangene jeg får de er det skikkelig ekkelt. Av og til må jeg ta paracet for å roe nervene. Har hatt en del aborter, så føles noen ganger som det, men jeg vet alt er i orden for kjenner spark hver dag.

Håper noen kan fortelle meg at dette er normalt for enkelte????

Fortsetter under...

Ikke noe mer enn en time av gangen, tror jeg... Men som sagt så var jeg nok mer plaget med dette i forrige svangerskap. Var bla på legevakta pga det i uke 14, for jeg var så bekymret. Da sa legen at det hørtes helt normalt ut, og at det er vanlig med slike type smerter. Er vel livmoren som strekker seg... Du har kanskje vært på ordinær ul nylig? Når du kjenner liv daglig, og svangerskapet ellers har vært normamlt så er nok alt i sin skjønneste orden.

Hei

Jeg er 15+5 og har hatt menssmerter og strekksmerter siden dagen jeg skulle hatt mensen.. Så det er helt vanlig for noen, som jordmor og lege sier. Har jo selvfølgelig noen ganger det er verre enn andre, men jeg kjenner som regel hver dag og hele tiden at jeg har en mage :P

takk for svar begge to. Svangerskapet er normalt ja, men fødte alt for tidlig sist, så redd det skal påvirke livmorhalsen , men hører jo selv hvor dumt det høres ut...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...