Gå til innhold

Jeg sitter her rimelig paff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har visst undervurdert guttungen. Akkurat nå har vi en liten krig på gang. Han tippa bakover og ble liggende på rygg, uten å slå seg.

Han ser bort på meg og venter at jeg skal løfte ham opp.

Huff, her har jeg visst vært slurvete...

Han ligger på gulvet fremdeles, sta som et esel! Innimellom sutregråter han,og et par omganger med hyling har det vært.

Men jeg kan jo ikke gi meg nå, vel.

Jeg har lekt litt med lekene hans, og han har tittet nygjerrig. Nå har jeg tatt fram laptopen, for den bruker å være uimotståelig.

Han har visst begynt å kjede seg, for sokkene har han tatt av og ligger nå og biter i tærne sine.

Spent på hvordan dette går...OI, det kom han seg opp, kryper denne veien!

Nå må mamma kose! Hadet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, laptoppen er populær her også!

ungen min har også funnet ut at jeg kommer å løfter henne opp når hun faller (selvom hun krabber og reiser seg selv), og vet dere hva jeg tok den lille frekkasen i å gjøre i går? hun satt fint på gulvet og lekte, og når hun trodde jeg ikke så henne la hun seg fint ned på ryggen og begynnte å gråte og strakk armene ut mot meg for at jeg skulle løfte henne opp. jeg måtte bare le, så hun begynnte å le hun også, men jeg lurer på hvor mange ganger jeg har falt for det trikset tidligere... hun er forresten 8 mnd gammel

Skrevet

Han er ti mnd. Var forresten en drøm å legge den kvelden.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...