Gå til innhold

brun utflod i uke 10....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei du..

Jeg hadde en sa i uke 11 i april, og da var det friskt blod hele tiden på papiret og litt i trusa etter 3 dager.. ikke noe brunlig.. så bare tenk positivt og få en time på ultralyd hos gyn så fort som mulig. Jeg hadde en blødning for tre uker siden også, etter det har jeg vært på innvendig ultralyd 2 ganger og alt er som det skal.. Skjønner at du er redd, men tror ikke det er noe farlig, er i grunn ganske vanlig tror jeg:)

men uansett LYKKE til:)

Min SA startet med brunt utflod de første dagene og så kom det friskt blod. Men jeg hadde også brunt utflod i uke 8-9 i mitt forrige svangerskap og alt gikk fint der:) Det beste er nok å få en ul. Masse lykke til :)

Hei mamma til Armans er gravid (:

Jeg har ikke hatt en SA selv, men ettersom jeg har lest så KAN en SA starte med brun utflod i noen tilfeller.

Men i veldig mange tilfeller er det helt "normalt" og ikke farlig. I mitt forrige svangerskap opplevde jeg brun og rosa utflod ca i uke 10. Dro til legen og ble sendt videre på UL og alt var helt fint :)

Jeg er også ca 10 uker nå, og i dette svangerskapet hadde jeg en liten blødning i uke 6. Var også da på UL og fikk se at alt var helt fint :)

Prøv og slapp av, og hvis du blir for bekymret så ring legevakten og hør om du får komme til en sjekk :)

Klem fra

Hei du :)

Jeg hadde en dag med brun utflod da jeg var 10 uker på vei...helt forferdelig følelse...men det stoppet etter en dag. Har hatt episodevis brun utflod ved to dobesøk etter det...men hjertet til den lille slår fremdeles, så jeg velger å tenke at det kun er gammelt blod fra en liten blodåre i skjeden som har sprukket.

Jeg har hatt både SA og MA som har begynt med brun utflod, så jeg ble superstressa...men det trenger heller ikke bety at noe er galt. Vær positiv, og kommer det mye mer eller friskt blod, ville jeg oppsøkt legevakta for å få en sjekk. Er ikke gøy å gå rundt å lure på om ting er bra eller ikke!!!

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...