Gå til innhold

har dere begynt å legge på dere? å hvor langt er dere på vei?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei inlove! :) Grattis med graviditeten!!

Jeg har ikke vekt så litt usikker, men klarer ihvertfall ikke å gå med de strammeste buksene mine for de strammer og gjør vondt over magen. Er veldig oppblåst, spesielt på kveldene ;)

Er i min 8. uke idag, hurra :)

Er 8+4 og ikke gått opp noe, skjerper meg mer denne gangen enn sist også, vil ikke veie så mye, blir så tungt mot slutten. Er også veldig oppblåst på kvelden.

Vekta går litt opp og ned om dagen. Men syns den viste litt mer enn jeg likte sist jeg veide meg. Dvs gått opp 2 kg. Forrige graviditet gikk jeg ned 2 1/2 kg i 1. trimester.

Jeg bør vel skjerpe meg, bevege meg mer og tenke over hva jeg putter i munnen, selv om jeg syns jeg spiser greit, mye frukt og grønt i allefall.

Annonse

9+1 på vei, og sist eg gikk på vekta var d -0,5 kg

la på meg 22 kg da eg var gravid for 13 år siden, og håper d ikke skjer denne gangen.

men så lenge alt går bra, får eg heller leve med de evt kg som legger seg på ukurante steder

Er gravid med nummer 3, og er 11+6 i dag. Har gått opp 3,5 kg, og synes ikke det er verst siden jeg har sluttet å røyke pga svangerskapet.

Med nummer 1 gikk jeg totalt opp ca 15 kg, og med nummer to gikk jeg opp fra 65 til 95 :S

Har ikke gått på vekta ennå, men kjenner på klærne at jeg har gått ned litt. SIkkert ikke mer enn en kg eller kanskje to. Men har vært så kvalm at mat ikke frister.

Forrige gang hadde jeg lagt på meg ca 2-3 kg da jeg var kommet til uke 33. Og så rant det på med kg derfra, og jeg klarte fint å legge på meg totalt 13.

Annonse

Eg er 11 veker i dag og har gått opp litt over 2 kg. Det var mest heilt i starten, fordi eg var SKRUBBSVOLTEN heile tida, mens no har det roa seg og eg går opp ca 100 gram i veka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...