Gå til innhold

Lurt igjen....

Eurecaღmed spireღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg sikker på at vi måte på føden i løpet av natten, men ble lurt igjen.... Det var så intens at jeg lå med spybøtten under takene, men det dabbet av desverre... Blir jo helt utslitt av dette lureriet. Kommer ikke til å forstå når fødselen er igang ialleall. Slik var det ikke sist jeg fødte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer heller ikke til å skjønne noe før langt ut i fødselen, tror jeg!! Har også blitt lurt flere ganger nå, med vonde og regelmessige tak, sånn at jeg har trodd at nå må det bli fødsel, men så dabber det av igjen... Gjerne etter at det har holdt på i mange timer... Og det var IKKE slik sist jeg fødte heller!! Og ja, det er utrolig slitsomt, tar skikkelig på kreftene...

Krysser fingrene for oss begge, at det snart blir fødsel på oss! :) Og at fødselen din starter i tide! :)

Skrevet

Sitter her selv med klokka og tar tiden..... har vært ca 10 min nmellom nå i 2 timer, og har hatt uregelmessige tak i hele dag, masse nedpress når jeg er oppe og går....... Men det er vel bare lureri denne gangen også.... :(

Skrevet

har hatt tak hver kveld nå flere kvelder på rad..men så forsvinner de for meg.. så eg håper vannet går først når det faktisk er i gang så eg vet at det er i gang.. ellers er eg redd for å ikke rekke frem til sykehuset som ligger 2 timer å kjøre unna...

Skrevet

I dag har jeg malt en vegg i stuen to strøk. Hadde aldri trodd jeg skulle gjøre det høygravid, men håper det kan få fart på noe. Sitter med gode "tak" i dag også, men ingen spybøtte.. he, he. Vi får vel bare ta frem tålmodigheten igjen... Problemet er jo at det blir vanskelig å forstå når det er igang dette her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...