1 på 2 og 1 i magen Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg er en mor som vil at mine barn skal være mest mulig tørre, varme og glade når de skal ut og leke i vinterkulda. Har derfor lagt endel tid og krefter, og ikke minst penger, ned i å finne en god vinterdress til eldstemann på 3 år. Valget falt på Reima, fordi vi har vært veldig fornøyd med de Reima-dressene vi har hatt før, og fordi jeg snubla over den på salg hos Obs!. Men jeg, som mange andre, er jo fullt klar over at Den Store Vinterdresstesten publiseres i disse dager. Jeg har etter dresskjøpet registrert at Reima der kom på 8. plass, mens Name It sin kom på 2. Jeg "måtte" derfor innom Name It i dag for å se hva som var så fantastisk med dressene deres, som gjorde at de kom så mye bedre ut enn Reima-dressen. Der møtte jeg en særdeles fornøyd butikkansatt som triumferende proklamerte at de var veeeldig fornøyd med testresultatet, og at "selveste" Reima var danket ut med en lusen 8. plass. Jeg sa at jeg allerede hadde kjøpt Reima, og da ble jeg møtt med hånlatter og kommentaren "Bomkjøp!". Så da så. Da er vel vinteren spolert for eldstemann i år, og jeg er offisielt en udugelig mamma som ikke har fulgt med i vinterdresstest-timen.
togutter-08og10 Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Ha ha- lurt jeg også Disse testene er jo forskjellige fra år til år. Noe av grunnen til at jeg liker Reima er at de er lette ( i vekt) og da kan barna bevege seg bedre, og at de IKKE har løst for. Har en Reflexdress med løst for, foten setter seg ofte fast og jeg bruker lengre tid på påkledning.. Litt slitsomt nå som jeg er høygravid, men åper toåringen vokser fort inn i den nye Reimadressen i str 98 jeg har kjøpt. Men det er jo flott at billigere merker lager gode dresser også.
Makko med to små gutter Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Vel jeg kjøpte Coops "best i test" dress i fjor... -god mor veit du ;-) - Vel jeg var IKKE fornøyd! Den var tykk, tung og gjorde det vanskelig for mini å bevege seg... Litt utpå vinter'n tok vi i bruk en godt brukt (arvet) reimadress, og den ble jeg kjempe fornøyd med. Noe helt annet enn den tykke (ja og varme) dressen fra obs. Derfor kjøpte jeg ny dress på tilbud i vår, skulle nok hatt den i 104 (mini er 25mnd), men den får holde så lenge den holder, så får gutten i magen arve den seinere....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Eldste hadde både Reima og Name It ifjor, han var god og varm i begge, men jeg likte Reima best. Så i år er det Reima her i huset. Drit i den testen.
Bubba75 Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Vi har dress fra Cubus vi. Den fikk ikke engang være med i testen. Vært superfornøyd med den.
The Bad Gal Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Kjøpte dress før den testen, jeg, og driter i testresultatet. Har hatt flere Reima vi har vært storfornøyde med, og i år tester vi Isbjörn og Troll, veldig spent:-)
togutter-08og10 Skrevet 1. oktober 2010 #7 Skrevet 1. oktober 2010 Kjøpt Reima jeg også. Mye fordi jeg var fornøyd med fjorårets dress og fordi den ikke har løst for. Mye enklere å kle på barna da. Vi har nok ullklær som kan brukes som lag to.
mai mammaen til to Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 tror nok den reima dressen er best jeg.. Den er så myk og god, lett er den og i tillegg er den sånn glatt inni som gjør at den er kjempe lett for ungene å kle på seg selv. det merker jeg godt i barnehagen. de som har sånn for som er knapppet på inni er jo helt håpløse. foret henger utenfor på foten, og de får beina utenfor foret osv... så nei jeg liker godt reima
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå