Gå til innhold

Så kom jeg inn hit igjen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en sen abort i uke 20 for 15 dager siden, så fremover når mesen kommer skal vi prøve igjen.... Er jeg helt ute på bærtur som tenker på nytt barn mens jeg skal hente lille jenta mi i urne på mandag å gravlegge henne....?? lever i en boble å ønsker bare å bli gravid igjen.... håper jeg slipper å være her inne i lang tid framover....

stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist! :( Veit dæm grunnen til at du møsta? :(

Den bæste medisin e som regel å bare prøve på ny. Å det e jo kjæmpeflott om dåkker klare det. Blir nok tungt. Men du blir nok fulgt godt opp.

Lykke til :)

Skrevet

Hei du, og uff så trist å lese.. Vet ikke helt hva jeg skal si, kondolerer..

Du er absolutt ikke på bærtur hvertfall. Helt naturlig egentlig, å ønske seg noe man har mistet.

Hadde en tidlig spontanabort en gang jeg, kan nok ikke sammenlignes i det hele tatt., ikke i nærheten en gang...! Men vi ønsket å prøve på nytt med en gang, og vi ble gravide på første forsøk :) Så det jeg egentlig prøver å si, er at gjør det som føles mest naturlig for dere! :) Håper det går raskt. Og masse lykke til i tiden fremover! Både med det og gravleggingen <3

klem til deg :)

Skrevet

Takk alle sammen, så herligt med sånne mennesker som dere som bryr seg å gir noen trøstende ord <3 De fant ut av hva det var ja, hun hadde 3 kromosom av alt i stedet for 2, triploid tror jeg det heter, hun hadde dobbel leppe gane spalte, så nesten hele leppa var borte, men hun var nydelig for det <3 <3

Ja vi skal bare hoppe i køya å prøve som bare det nå, har bare et mål , å det er å bli gravid innenfor neste år.... eneste jeg tenker på.....

Kleeeeem <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...