Turid Laila Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Går bare å venter på fødsel. Er så lei av å ha vondt, og å ikke få sove og alle de drittplagene jeg har! Også er jeg skikkelig gretten, og klarer ikke gjøre noe med det Tips til hvordan jeg blir mindre gretten? Stakkars samboer og mini :/
Seriøst Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Er også et hormontroll uten like, tar gjerne mot tips Jeg prøver virkelig, men tolmodigheten min har reist på ferie!!
Miessi Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Samme her også. Jeg har hatt så ubehagelig i bekkenet hele dagen, og det var så utrolig slitsomt å gå innom de utallige kontorer. Måtte da klage til min kjære samboer at de 50 meter som jeg måtte gå fra bilen til nav var utrolig tungt. Men jeg følte ikke at han forsto dette, så da følte jeg meg litt irritert
Turid Laila Skrevet 24. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2010 Jeg håper ikke det er mange dagene igjen for min del nå altså. Har lovet mini en tur på åpen dag på brannstasjonen, så håper han oppfører seg eksemplarisk i morgen, ellers blir det en kort tur dit kjenner jeg I tillegg så er jeg så VARM, skulle tro det var midt på sommeren. Alle andre går rundt i jakker, og jeg tusler ute med t-skjorte :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå