Muse Skrevet 24. september 2010 #1 Del Skrevet 24. september 2010 Hei Tirilgirl/1MA + en i hjertet: Jeg har også tatt en Duotest samt ul. Det jeg lurer på hva var dine blodprøveresultater ? Fikk du resultate på treforskjellige Down 21, 18 og 13 samlet eller hver for seg ?. Jeg fikk først alderen på 1:99 (jeg er 40 år blir 41 ved fødsel), Ul nake mål på 1.5mm. Ul viste at alt var kjempe fint med nesbein og målinger av nakkefolden samt fosterhinnen. Men når de la inn blod prøven ble down til 1:55, fikk resultat på (Trisomy 18 ) 1:23279 og (Trisomy 13) 1: 12804. Syntes jo at dette var jo litt skremmende eller rart at den 1 reagerer sånn i forhold til de 2 andre. Vet at vi er omtrennt gjevn gammle. Jeg har spurt legene om Crionen kan påvirke Free b- hCG eller at jeg er blitt befruktet vet Ivf, men de svarte at innfor et 1/2 årsiden gjorde de det men har endret oppfatning av dette at det ikke betyr så mye. Vet at du gikk på Crionen... er jo litt engstelig for og ta fostervannsprøve grunnet abortrisiko.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142362083-tirilgirl1ma-en-i-hjertet-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-vedr-duotest/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå