♡ Jersey ♡ Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Hvordan går det?? Snart testing??
Petrine +spire=❤ Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Hei =) Så hyggelig å bli ropt på =)) Jotakk her går det hehehe Har testet ja, men blendahvit foreløbig.. Er jo noe tidlig da. Ikm på tirsdag. Har jo litt symptomer da, men tør overhode ikke stole på de.. Hvordan går det med deg?? Har/har hatt ikm i disse tider du også vil jeg tro??
♡ Jersey ♡ Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2010 Åååå krysser fingrene for deg, for her er det glede over positiv test! Ingen TR, ikke så mange symptomer heller....! Helt ulikt sist gang! Og jeg som var sikker på at det ikke gikk:-) håper den sitter i 12 uker + 28;-) Stå på! Tror jeg har termin 4 juni!
Petrine +spire=❤ Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Gratulerer!!!!! Leste det akkurat nå! Gud så deilig det må ha vært å få den positive testen da!!!! Ååå jeg vil også! Når ca blir termin da? Så spennende!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Gratulerer igjen! Kan tenke meg det var stort!! Er nok bitte litt misunnelig ja, men superglad på dine vegne!! Kommer nok til å teste hver dag fremover Har egentlig liten tro denne pp siden sambo måtte dra rett før antatt el... Men en vet nå aldri da, så håpet er der =) Om det klaffer tror jeg termin blir 6/7. juni.
♡ Jersey ♡ Skrevet 24. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2010 Tusen takk! Ja, veldig deilig... Håper det går bra da, er jo spennende disse 12 ukene... men håper jeg slipper mer pp... må innrømme at jeg synes det var litt stress! Håper du følger etter snarest!!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Ja det håper jeg også!! Stress er det og så tar det så stor plass i hodet hehehe. Ikke alltid bra det med jobb, skole og hjem og barn hehehe. Ja dette går bra!! Du kommer til å ha ett lite nurk i magen til sommeren *smelt* =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå