Gå til innhold

slimproppen har gått:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 36+2.Slimproppen har gått i dag og er blodtilblandet.Leste at når den er blodtilblandet så er det tegn til at livmorhalsen har begynt å åpne seg. Forrige fødsel startet med at vannet gikk. Er det noen her inne som har erfaring med hvor lang tid det kan ta frem til fødselen starter??? Er spent nå etter en uke med veldig vonde kynnere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk 5 dager fra slimproppen gikk til vannet gikk. Og fra vannet gikk til kidden var ute gikk det 5 timer. Og jeg fødte 4 uker før termin!

Masse lykke til i tiden som kommer :)

Skrevet

Det står her inne fra jordmor at det vanligvis tar 1-7 dager at fødsel starter etter slimproppen er gått til meg har det startet samtidig alle 5 ganger lurer nå på om jeg er nert for kom masse slim i går men ikke blod å i natt etter en hyrdestund kom det litt brun rustfarget veske ut å har hatt murringer i dag spennende dette her er forestn i uke 37

Skrevet

:) Min slimpropp gikk også igår morges!!!

Rosaaktig slim hele dagen og til slutt en bitteliten levret blodklump...! Er veldig spent på om det setter igang snart - føler meg rimelig klar nå :) Men ingen tegn til rier og heller ikke mer blod idag....men begynnende kvalme - og det kan vel også være et tegn...

Fingers crossed :)

Jeg er 37+5.

Skrevet

Akkurat det samme med meg. Den gikk i mårrest. Jeg venter nr 3. Er 41+2! De to forrige gangene har jeg ikke sett noe til denne berømte slimproppen. Men det er ingen tvil om at det er den som kom ut. Med litt blod. Er spent på nå hvor lang tid det tar før fødselen starter. Har hatt en del murringer også i dag. Håper flere forteller hvordan erfaringer de har med dette!!

Skrevet

Kan gå fra 1 dag til 3 uker fra slimproppen går til man er i fødsel, såååå.. Ikke for å knuse drømmene til noen da;)

Skrevet

Hei:)

Jeg venter nr 2! Første fødselen gikk slimproppen 2-3 timer etter riene var startet, gutten var ute ca 16 timer senere. Så hos meg kom slimproppen samme dag. Dette er nok veldig inviduelt og fra fødsel til fødsel.

Lykke til:)

Skrevet

Her gikk det 10 dager fra slimproppen gikk til frøkna var født.

Skrevet

Min slimpropp gikk for 2 uker og en dag siden, har hatt masse murringer den siste uka,men ingen fødsel dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...