Makkapakka Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Jenta er 3mnd. Når hun legges for kvelden er hun stuptrøtt. Sovner nesten i armene mine. Hun våkner jo selvfølgelig litt til når hun legges i senga. Men med en gang hun mister smokken sin så begynner hun å gråte. Må inn til henne 5-10 ganger minst og putte inn smokken. (hun klarer heller ikke sovne uten smokk). Tror den detter ut når hun sovner, må jeg teipe den fast eller?
Tremo Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Hadde samme problem med eldstejenta da hun var baby. Vi brukte sånne smokker med "hank", også rulla vi sammen en vanlig baby vaskeklut og putta den inn i hanken. Slik at smokken på en måte støtta seg på kluten når hun lå i senga. Vet ikke om du skjønte, dette, men da vi gjorde slik så datt den ikke fullt så fort ut...
irisse Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Jeg har akkurat samme problem med min pjokk på 3 1/2 mnd. Blir gal av hele smokken Han må ha den når han skal sove, men han griner alltid og da detter smokken ut. når jeg skal legge han om kvelden må jeg sitte inne ved siden av senga hans å putte i smokken i sikkert 20min. Etter det våkner han mange ganger i løpet av kvelden og jeg må inn å gi smokk. Håper han heller finner tommelen snart......kanskje de ikke er så glad i smokken siden de ikke klarer å holde på den..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå