Gå til innhold

Murringene har forandret seg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...de har gått fra å være ubehagelige til nå å være mer intense menssmerter... har termin om 2 dager og lurer vel egentlig på om det er noen andre som har noen erfaring med dette eller om dere kanskje tror at eg kanskje kan være på vei til å komme i gang med en fødsel...???????

Håper på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis de er regelmessige og øker i styrke er det rier... ring føden og snakk med jm:) For min del vet jeg ikke hvordan en fødsel starter med rier, da vannet mitt gikk som en foss, og det var ikke i tvil om hva som skjedde:) Håper vannet går først denne gangen også:)

krysser fingrene for at det er starten på en fødsel:)

Skrevet

murringene er mer konstante..og så har eg tak inni mellom... men blir liksom ikke klok på de.. og de er ikke regelmessige enda.. men håper...

Skrevet

hvis du er i tvil så ring føden:) jm svarer gjerne på alle sp.m. du lurer på. Alle har jo sine rier og alle er jo forskjellige om hvordan det starter.

Håper håper:)

Skrevet

Det er akkurat slik jeg går nå.. begynte i går.. Er ikke regelmessige, men de kommer oftere og oftere..og er sterkere enn vanlig kynnere, det hadde vært så godt om det virkelig er noe på gang:) har termin om to dager jeg også. Dette er veldig spennende:) Lykke til til deg:)

Skrevet

Alt roet seg igjen her hos meg.. men håper det er stille før stormen...

Masse lykke til... krysser fingrene for oss begge...

Skrevet

Akkurat samme som her det.. :-) Hadde også masse vondter i går kveld, men ikke regelmessige. Så forsvant det. 3 dager til termin. Så noe er på gang. Babyen driver bare å lader til å komme ut ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...