Gå til innhold

Dere fra tønsberg, ang kinesisk mat osv! hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har prøvd peking, my cafe og ja...det som er nesten, men er det noen med kinesisk mat osv som SKILLER seg ut???

som ikke smaker som alt annet, som faktisk er skikkelig god, noe å komme tilbake til??

Skrevet

nope.. smaker dagen derpå mat alle plasser

Skrevet

det er virkelig helt håpløst!! har så lyst på skikkeli go thai mat eller i DEN sjangeren da! men alt smaker det samme :/ :/

jeg er DESVERRE veldi veldi fysen på dette nå som gravid, men ærlig talt, NOE må vel skille seg litt ut??

Skrevet

ingen tips til noe godt i tønsberg??

Skrevet

Ta deg heller en tur til Sandefjord, på Chili =) der får du god kinesisk og japansk mat.. Litt mer ekslusivt, veldig gode råvarer, og ikke minst helt overkommerlige priser. =) blitt mitt nye favoritt chinese-place :) Dessuten er det koselige lokaler og god service =)

Skrevet

takk :) det skal jeg jammen meg prøve. hvor i sandefjord ligger den ?

Er ofte i s.fjord så det kan jeg.

men skulle GJERNE hatt et sted i tbg også. det er så kjekt når man vil ha noe take away ganske fort :D

Skrevet

Har du prøvd Golden China Restaurant?

Jeg har ikke spist der selv...

Skrevet

ligger rett ved politistasjonen(samme bygg), ved sørbergtorvet, hvis du vet hvor det er..? Inn ved Draaben, nesten ved Walid.. Om det sier deg noe..? =)

Skrevet

Hong Kong House rett utenfor biblioteket har god mat. Vi bruker den hvis vi skal ha noe take away fra Kina :)

Kort ventetid er det også.

Skrevet

PÅ SEM! Hadde samme dilemma som deg, fordi jeg ELSKER kinamat, og fant aldri noe god kinamat i tbg når jeg flyttet hit. (Har Golden Crown i Horten der jeg kjøpte mat ca 1 gang i uka når jeg bodde hjemme i Horten, så jeg ble bortskjemt på kinamaten. Den er kjempegod) Men så var det ei på jobben som tipset meg om kinamaten på Sem, og prøvde der. Den var helt suveren. Anbefales!

Skrevet

mamsen&Ollie m/spire <3 ja det vet jeg hvor er. Det skal jeg prøve neste gang jeg er i s.fjord.

dere andre, jeg skal prøve den på sem! !

Golden china prøvde jeg for...100 år siden.hehe husker ikke om den var lik som de andre, men hadde helt glemt den,så skal teste.!

Den ved siden av biblioteket, skal jeg teste! har liksom aldri tenkt på den!! takk for gode tips ( håper iallfall de er SUPER GODE TIPS.hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...