ønsker * magetroll <3 Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 jeg hadde en BO og hadde utskaping den 26 juli, den 24 august fikk jeg det jeg trodde var mensen, men det var brunlig/rød utflod, men tenkte at det bare var siste rest av gammelt blod som kom.(varte i 5 dager) den 7.sept så kom det igjen, men varte bare i 3 dager! og nå i dag kom samme greiene!! skjønner ingenting?? hva er dette??
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 denne pp har jeg hatt brunlig utflod i 10 dager!!! + 3 dagers blødning. Rare greier, men har letet etter andre som har hatt det samme, og de finnes + mange av dem ble gravide og
ønsker * magetroll <3 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2010 ja, håper det er det jeg er! men er jo utrolig irriterende å ikke ha kontroll over kroppen min!!! :S menmen, får bare vente å se hva som skjer
lykkelig-mamma:-) Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Jeg hadde masse brunlig utflod og av og tli bittesmå blødninger da jeg var gravid med nr 2.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2010 ja, har tenkt tanken.. men jeg syns det er så rart at det er ganske så akkurat 2 uker mellom hver gang :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå