Sannellerslik? Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Var hos jordmor, og da sa hun att hodet låg veldig langt nedi bekkenet. Jeg har også veldig mye kynnere nå, har fått mye mer den siste uken... Så da sa jordmoren att hun trodde ikke jeg kom til å gå til termin.. Bør jeg høre på det? Eller kan det like godt gå 2 uker over termin? Er fortsatt 3 1/2 uke til termin da... Noen med erfaring?
oppned Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Hei! Jeg fikk den beskjeden i uke 30.. Og har nå 9 dager igjen til termin.. Har hatt masse kynnere som øker på hver uke. Men likevel..
Kuredu Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Jeg har også fått høre det - fra to forskjellige faktisk- , men velger å ikke "lytte" til det. Da får man forhåpninger og ventetiden kan bli veldig lang. Men har ikke noe konkret erfaring altså! Har fortsatt en uke til termin her!
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Jeg fikk samme beskjeden. Er 8 dager over termin i dag, har hatt masse vonde kynnere i snart 4 uker.
☆septemberbarn☆ Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Fikk også høre det tidlig, men har termin om 3 dager.. Så :-) Ikke for å skuffe, men tror nok du kan ta det med en klype salt. Hun kan jo for all del ha rett. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå