Kuredu Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Må bare uttrykke glede med denne ventetiden fram til termin og fødsel. Det er en helt spesiell periode man aldri får tilbake, og nå er jeg inne mine siste dager som gravid. Dette er barn nr 3, og det er nok siste. Skal aldri si aldri men............sist graviditet kjente jeg på meg at "dette skal jeg oppleve igjen" - mens denne gangen har jeg hele tiden tenkt "dette er siste gangen". Er en uke igjen til termin, men har ikke hastverk med å føde. Koser meg med barna jeg har og nyter tiden babyen er på innsiden. Kan ikke akkurat dytte han igjen når han først har kommet ut, hihi. Deilig å kjenne bevegelser og liv, selv om det begynner å bli bra trangt inni der nå. Denne ventetiden vet jeg at jeg kommer til å se tilbake på som en herlig tid, så det er litt om å gjøre å sette pris på den mens den er her........ bare noen tanker fra meg på en fredags ettermiddag
Luna har født. Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Å, jeg er såå enig. Nå har jeg vel 2 mnd igjen, men har fått lagt fra meg en del bekymringer som har vært der underveis. Nå er det bare å nyyyyte dette, til tross for små plager av ulik art. Dette er også mitt 3 barn og jeg vet at det er siste gang. Jeg må bare kjenne, nyte og prøve og huske denne tiden. Kan ikke fatte at jeg skal få et barn til. I kveld blir det kos med barna, god mat , tv og talglys i høstværet. Lykke til Karedu.
Baby Bliss Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Jeg er førstegangsmamma og føler det litt slik også... Har to mnd igjen og føler virkelig at det å gå gravid er noe jeg vil savne og glede meg til senere.. Vil gjerne ha tre barn, så forhåpentligvis blir det to svangerskap til! *Bank-i-bordet* Har hatt et herlig svangerskap til nå, med minimalt av plager! Så jeg bare nyter hvert spark fra den lille babyen inni der. Koser meg med innkjøp av små søte klær, tepper, gulpekluter og jobber meg gjennom listene mine. Og det beste er at samboeren min nyter denne tiden også! Han syns det er SÅ kjekt å handle til babyen og gleder seg sånn til å ta vuggen inn på soverommet vårt!! Og så blir det jo kjempespennende når den lille gutten vår kommer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå