Gå til innhold

I 7.uke og allerede øker vekten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig begynt å innse at denne graviditeten kanskje kommer til å gå bra, da tegnene er begynt å vise seg.

Er hele tiden litt småuggen, men på to dager har jeg lagt på meg 2 kg!!! Har ikke spist eller drukket noe unormalt mye. Har faktisk bare hatt et helt vanlig kosthold.

Har ei god stretchbukse som jeg liker veldig godt fordi den strammer ikke noen plasser, men den er plutselig begynt å bli trang.

Hvor skal dette ende?

La på meg 20 kg i forrig svangerskap, og der ble jeg også stor med en gang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 7+1 i dag å lagt på meg 3 kg allerede. får ikke igjen buksen min så går me knappen åpen:p ble stor ganske fort sist gang å. håper bare alt går bra.

Skrevet

jeg er 8 + 2.. og ikke lagt på meg noe.. men det virker som om vekta har flytt litt på seg.. buksene er litt trangere i livet ( men fortsatt passe) og magen blir fort oppblåst.. iallefall på kveldstid.. Jeg håper liksom ikke at vekta kommer til å stige så allverdens mye så lenge jeg har litt for mye fra før.. :)

Skrevet

Nei, jeg hadde håpet jeg skulle slippe å kjøpe mammabukser riktig enda. Har ikke lyst til å fortelle det til alle på jobben enda, men med mammaklær skjønner jo fort (iallefall damene) det.

Men jeg skal til legen på mandag. Fikk faktisk 1.gangskontroll allered da og er da bare 6+6. Tror kanskje at jeg blir delvis sykemeldt fordi jeg er så utrolig trøtt og begynt å bli veldig kvalm også, så kanskje jeg da holder ut med mine "egne" klær et par uker til...

Har virkelig ikke lyst til å legge på meg 20 kg en gang til.

Skrevet

Ja er kommet i uke 7 og her merket jeg det da jeg tok på meg en bukse i går som hadde "krympet" i leggene.. Samler på vann jeg når jeg er gravid, er allerede hoven i ansiktet og i leggene.. Lagt på meg 2-3 kg allerede :(

Skrevet

lagt på meg et par kilo her og er bare 6+3....

Skrevet

er 9+3 å gått opp 3 kg ... men stått stille to uker nå da heldigvis . la på meg så altfor mye med både nr en å to . å har å litt mye fra før av så hadde håpet at det ikke ble så ille denne gangen . denne gangen har jeg vært veldig bevisst på hva jeg spiser å sann også .

Skrevet

godt å lese at det ikke bare er meg som legger på meg. alle mine venninner som er gravide/har vært gravide har vært tynne som en strek hele veien. Den ene venninnen min fortalte om graviditeten på jobb når hun var 6 mnd på vei. Da først begynte det å vises på henne og hun er også tynn som en strek! litt urettferdig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...