nissi32 Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Hadde en hyrdestund med mannen i natt å etterpå kom det litt ganske tyntflyteende brun veske ut tykkere en vann å tynnere en slimproppen, fikk masse kynnere å i mårrest kasta jeg opp. I dag har jeg vert trøtt hatt kynnere som ikke er regelmessig å vondt i hele bekkenpartiet å nedover lårene springer på do oftere en vanlig å gjør stort. Hva kan dette være er i uke 37 å er barn nr 6 har ikke hatt det sånn med de andre noen som vet???
☆septemberbarn☆ Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Jeg tenker at det var utflod med litt koagulert blod i? Slimhinnene er jo ganske skjøre under svangerskapet så det er lett å blø litt. Jeg hadde også sånn etter sex i uke 39, men det ga seg etter en dag.. Ikke noe farlig iallefall :-)
Vårgutten-08 <3 Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Jeg tenker at det samme som hun over her, i tillegg til at det kanskje er fostervann,som kan være noe misfarget? Det virker som at noe er i "gjære" hos deg etter det du beskriver, så jeg ville faktisk tatt en telefon til føden og fortalt det du har skrevet her nå Det verste som skjer er at de vil ha deg inn for en sjekk Masse lykke til, og hold oss oppdatert da. Mvh
nissi32 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2010 Ja tenkte det kunne være fostervann jeg å men rart at det ikke har kommet mere nå da. har sånn følelse nederst i magen ned mot underliv som jeg bruker å ha når jeg skal ha mensen. Har vert litt rar følelse i hele dag så det er vel bare å vente å se.skal egentlig ha kontoll hvær andre uke nå men jordmor satt meg opp hvær uke kanskje hun så noe jeg ikke skjønte for hun sa at hun ikke e jeg kom til å gå til termin som er 24 okt med alle andre barna har jeg bare vist at nå er det igang,sånn følte jeg det i natt men i dag litt mere usikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå