Gå til innhold

Vintersko: Viking eller Ponny?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrev nettopp på anonymforumet vedr vintersko! Jeg velger superfit i år....

Ser av testen i foreldre og barn at Viking kommer mye bedre ut enn Ponny.... (står at Ponny ikke er så vanntette)...men jeg vet ikke hvor mye man skal stole på slike tester heller. har ikke selv erfaring med noen av merkene.

Erfaringen min er at Viking og Ecco er like gode, men veldig forskjellig i passformen. Har ungen smale føtter er Ecco bra, har de brede føtter eller høy vrist passer rett og slett ikke Ecco. Vikingskoene er glatte på isete føre om vinteren, men ellers bra. Har hatt begge merkene til begge guttene mine og har en gang opplevd et par som ikke var vanntette, da gikk jeg tilbake til butikken og fikk nye på flekken. De skulle være 100% tette og var de ikke det tok fabrikken de tilbake..

Ponny har jeg bare hatt til jentene, og da i str 21 og 22. Til så små barn har de fungert supert, men vet ingenting om hvordan slitestyrken er når barna blir større og mer aktive. Problemet for guttene mine (nå 6,5 og 9 år) er at de rett og slett sliter ut de "billige" skoene, før vi kommer til jul ser det ut som skoa er brukt av fire barn. Ecco og Viking holder seg fine hele sesongen.

jeg har kjøpt Ponny til mine barn i flere år, og har alltid vært kjempe fornøyde med de, men alt er jo forskjellig med tanke på hvor man bor, alder på barna og bruken osv. men som sagt så har jeg vært kjempe heldige, mine er alltid varme og gode på beina...;o)

Annonse

Bare ett lite tips, på skoringen har de nå barnas dager, å har 40% på utvalgte modeller, å jeg mener på at de også hadde viking sko:)

Greit å kunne spare noen kroner på slike dyre ting:)

Tilbudet varer tom. i morgen tror jeg:)

jg har hatt ecco goretex til mi jente siden ho begynte i bhg, og har vært kjempe fornøyd, alltid varm og tør på beina;)

Leste nettopp i foreldre og barn bladet, stor test på vintersko til barn, og da kom ecco og viking ut som best i test.... ponny kom ikke så bra ut...

Det sto også at det er lurt å legge litt penger i skoene til barn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...