Gå til innhold

Snuppa har lagt seg i seteleie...:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo så mye lettere å bære! Ikke sår i ribbeina eller ryggen:-) Er bare 29+1 i dag, så har jo god tid å snu seg. Kan godt ligge slik et par uker da....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på akkurat samme måte som deg! Er 29+0 i dag.

Har forstått at de kan snu seg nedover til rundt uke 37-38. Så da har vi vel god tid!

Det eneste er at han sparker ned mot blæra hele tiden! Ellers er alt helt supert!

Leste her en plass at vi skal ned å krype på alle 4 :)

Lykke til!

Skrevet

Hehe! Venter med å krype noen uker iallfall;-)

Skrevet

Nyt det jenter!!!

Nyyyyyyt det :))

Jeg har ei frøken som snudde seg for et par uker siden, og etter det har hun headbanget blæra mi, samt satset på en karriere innen kickboksing mot tarmer og ribbein :P

*drømmer om den gangen hun tråkket ned kun blæren* ;o)

Skrevet

Min lille tulla har klart å legge seg helt på tvers! Og det er litt ubehagelig, er i uke 35 nå og hun ligger med hodet høyt oppe på høyre side, rumpa høyt oppe på venstre side, og ben og armer nedover.... legen min lo litt under ul for det var ikke så vanlig stilling så sent. Og det betyr også at hun både bokser OG sparker nedover i blæra, ikke rart jeg flyr på do hele tiden.

Er ellers en livlig tulle, lå lenge i seteleie, så la hun seg med hodet ned ett par uker, helt frem til forrige uke, men nå har hun altså lagt seg i virkelig tverrleie. Ikke å bli klok på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...