Gå til innhold

4.90 for bleier på Rema 1000

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

helt greie bleier, men litt rar passform særlig på mummibleiene.. COOP sine bleier vant en eller annen test nå, OG er like billige! Jeg kjøpte to doble pakker bleier for til sammen 9,- her om dagen! Altså 116 bleier til den nette sum av 0,08 kroner per stk! :P JA VI ELSKER "BLEIEKRIGEN"!!!!

Hey! tok med en sånn fra landlord vi å nå for å prøve dem før vi evt "hamstrer" inn hehe.... har brukt dem noen dager nå og syns dem er helt ok og merker ikke noe på mini heller om de er ubehagelige eller noe så her blir det nok flere landlord bleier ja....dem er litt stive så blir spennende å se når han blir mere aktiv om de blir ubehagelige da. Lykke til!!!

Annonse

Hei!

Som TB entusiast måtte jeg bare google disse bleiene, da jeg ALLTID er skeptisk til ting som er så billig ;) Så kom jeg over denne artikkelen, og deler gjerne.

http://www.gronnhverdag.no/Nettsider/Groenn-Hverdag/Tm/Barn/Siste-nyheter/Svanemerkede-bleier-paa-REMA

jeg har ikke prøvd disse bleiene.. men jeg har prøvd andre billig merker før og liker ikke de.. men nå er jo libero på tilbud på kiwi.. 23 kroner for 2 pakker..... for å si det sånn, det står jeg i altså. hehe.. selv om de har bleier andre steder til 4.90.. hehe

• 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...