Gå til innhold

4.90 for bleier på Rema 1000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det var feil priset , men det var sant. var Mumi og Landlard (merke som rema fører)

Er det noen som har erfaring med disse bleiene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt greie bleier, men litt rar passform særlig på mummibleiene.. COOP sine bleier vant en eller annen test nå, OG er like billige! Jeg kjøpte to doble pakker bleier for til sammen 9,- her om dagen! Altså 116 bleier til den nette sum av 0,08 kroner per stk! :P JA VI ELSKER "BLEIEKRIGEN"!!!!

Skrevet

Hey! tok med en sånn fra landlord vi å nå for å prøve dem før vi evt "hamstrer" inn hehe.... har brukt dem noen dager nå og syns dem er helt ok og merker ikke noe på mini heller om de er ubehagelige eller noe så her blir det nok flere landlord bleier ja....dem er litt stive så blir spennende å se når han blir mere aktiv om de blir ubehagelige da. Lykke til!!!

Skrevet

ja, så billig at vi har tatt tøybleiepause.. kan ikke la være å kjøpe så billige bleier.. ;)

Skrevet

Det har jeg også... blir litt annenhver dag med tøy og kjøpe bleier;-)

Skrevet

Jeg trodde jeg så feil da jeg sjekket kassalappen, etter å ha kjøpt Mumi bleiene. Vi har brukt dem en stund, syns dem er helt greie. Og til den prisen er det i hvert fall helt greit! :))

Skrevet

jeg har ikke prøvd disse bleiene.. men jeg har prøvd andre billig merker før og liker ikke de.. men nå er jo libero på tilbud på kiwi.. 23 kroner for 2 pakker..... for å si det sånn, det står jeg i altså. hehe.. selv om de har bleier andre steder til 4.90.. hehe

Skrevet

Ja-helt supert med denne bleiekrigen! Lurer på hvor lenge den varer.....

Skrevet

Takk for link, bra at disse bleiene ikke er værstingene... Men som det står: "Tøybleier fremdeles hakket bedre" :D

Og nei, jeg er ikke glad for denne bleiekrigen... :(

• 8 måneder senere...
Skrevet

KJIIIPT at den bleiekrigen er over! Skulle hamstra inn hele kjelleren men dumme meg fikk jo aldri tid til det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...