Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare min 8 måneders unge som er misfornøyd store deler av dagen?spesielt når han "må" leke i gulvet,enten det er å sitte eller å ligge på gulvet.han HATER å ligge på¨gulvet...

selv om jeg sitter ved han på gulvet så sutrer han.

han sutrer så mye at jeg lurer på om det er noe galt med han!hva kan det være?har vært slik i noen uker nå og tror jeg til tider blir gal av han!

Jeg kjenner han ikke igjen,kan ALDRI sette han fra meg for å gjøre husarbeid etc,da hyler han.

er det noe jeg kan gjøre?må det gå over av seg selv? ER DET NORMALT??

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Hmm..føler med deg, det høres slitsomt ut! Har du prøvd lekegrind da? kanskje han syns det blir kjedelig å være så langt nede? nei, aner ikke jeg altså,disse små har mye rart for seg innimellom. Tror vel ikke det er noe galt med han, er det bare gulvet han ikke liker? Hadde hann ¨ått vondt eller noe av å sitte/ligge ville han vel vist det andre steder enn bare gulvet?

Ikke så mye til hjelp akkurat..

Skrevet

Hehe høres ut som du har en liten en som ikke liker å kjede seg :)

Prøv gå stol!!! Når min lille ramp er sur å grinete så setter jeg han oppi der og da blir han blid som ei sol fordi han kommer seg litt rundt..

Ellers er det ikke så veldig myeen kan gjøre desverre... Alle barn må lære seg å aktivisere seg sjøl og da gjelder det å bare ignorere sutringen en periode til de skjønner at mamma eller pappa ikke kommer for hvert minsye lille knyst... Veit det er forferdewlig travelt å høre på den syringen, men det gikk over etter ei stund her hvertfall... Det hjalp hvis jeg ikke var innen synsvidde... Når han ikke så meg, så fant han ut at han måtte finne på noe selv... Ut ifra alderen hans så kan det jo høres ut som det kankje er noen tenner på vei... Minsten her var FORFERDELIG grinete når de kom.. Naturlig nok, for det er VONDT...

Lykke til :)

Skrevet

Har ei tulle på snart 8 mnd som også er drit sur til tider...jeg blir så lei av sutringen..men trur det er pga tenner,hun har fått ei tann nede i munnen nå,så det kan kanskje ha noe med det å gjøre til deg også?? Tulla mi vil helst ikke ligge i gulvet noe lenge,da blir det sutter,vil helst sitte i fanget;-) vi får håpe det blir bedre når tennene er ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...