knekkebrød Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Anyone else? Jeg har to barn fra før og termin m nr. 3 10.nov. Sover plutselig dårlig og er sliten.... hmm.. lang tid igjen nå kjenner jeg. Vært i super form til nå!
Brillemamma Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Hmm...termin 10.nov, hvor mange uker er du da? Jeg begynnte å føle meg veldig sliten rundt uke 32. Da forandret nesten alt seg. Det var tungt å gå, fikk ikke sove, var småkvalm, og tungpusten... Har også to små fra før, så de krever jo en del (4 og 2 år). Er nå i uke 37 og begynner heldigvis å se slutten på dette sv.skapet..er veldig klar for å få han/hun ut nå!! God bedring til deg!!
74skytte Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Sliten ja!! Har 0 energi om dagen, og det er veldig slitsomt når jeg har en 1,5 åring som krever sitt. Har ikke ting/hus i orden, og det eneste jeg ønsker er å sove og sove. Er i uke 37 nå, med termin 14. okt. Har desverre vært det noen uker nå. Jenter, vi får bare tenke at det kanskje blir bedre når babyen er ute.(håper ihvertfall det). ;-)
knekkebrød Skrevet 24. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2010 Er vel i uke 33 eller noe. Jobber fullt...
indigo25 Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Straks 33 fullgåtte her og signerer.. plutselig null energi, kan sove hele døgnet og er sykemeldt. Er vel noen som tar energien vår da? Passe på å spise og drikke nok!
Kuredu Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Jeg har vært sliten leeeeenge.......... har også 2 fra før, men har nå termin om en uke. Har følt meg helt tappet for energi. Vet ikke hva det kan komme av, men sånn er det bare..........er nok bare gravid He he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå