snuppelura-jente10 Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Ser at alle har så og si alt i orden til den lille kommer, men jeg har enda ikke kjøpt inn noe. Er i uke 33, og livredd for at det ikke skal gå bra. Noen andre som meg?? Tenkt til å holde av en vogn som mannen kan hente etter jeg har født, tenker veldig på emmaljunga duo, ser at man på den kan feste bilsete på understellet, gjelder dette bare emmaljunga sine egne bilseter eller kan man feste andre bilseter om man har adapteren til emmaljunga?
smurfen :o) Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Britax bilsete kan festes til Emmaljunga vognene hvis man har et adapter. Jeg har kjøpt dette til min Emmaljunga city cross vogn denne gangen. Skjønner at du kan være litt engstelig for om ting kan gå bra, man er vel alltid det. Det går bra når man har kommet så langt, bare se på 17.mai toget. Tipper lag rede instingtet ditt kanskje tar over etterhvert og da vil du gjerne ha alt klart.
snuppelura-jente10 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2010 Takk for svar, må jo snart kjøpe inn noe, men tror nok at det jeg kan vente med, tar jeg etter fødselen. Kan arve et ganske nytt maxi-cosi bilsete, men dette kan da ikke brukes på emmaljunga sine vogner?
cadence Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Arg, var en tråd om dette på et av forumene (enten skravle eller anonym) her for under ei uke siden. Maxi Cosi passer med ihvertfall en av Emmaljungas vogner, men husker ikke hvilken (ikke City Cross).
cadence Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 http://www.barnimagen.com/forum/thread/142332351 Der fant jeg den, huska litt feil gitt- men ikke at tråden eksisterte..enda godt at NOE fungerer i hodet på meg i kveld... er så rar:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå