Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Ville heller prøvd en manuelltrapeut.
Leona77 Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Vi var til kiropraktor med minstejenta da hun var ca.6 uker. Hun hadde kolikksmerter og gråt mye. Merket forskjell etter første behandling og hun ble gradvis bedre og bedre. Etter 6 behandlinger hadde hun ikke vondt lenger og hun er fortsatt helt fin (5mnd. nå) Fra å sove noen få timer i døgnet pga. smerter er hun nå blitt ett "sovedyr" Lillejenta hadde låsninger som gjorde magevondten. Ville ikke prøvd hvilken som helst kiropraktor da, bruk en som jobber med barn. Og de er veldig forsiktige med babyen, ikke knekking slik som på voksne.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Vi var med minste vår. Resultat: Fremdeles magesmerter og vansker med å løfte hodet...
tine0810 Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Har ikke egen erfaring, men flere gode venner har veldig god erfaring med kiropraktor! Jeg ville ikke nølt..... Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Vi var hos kiropraktor med vår lille da hun var 5 uker, hun hadde sterk kolikk. Etter første behandling merket vi stor forskjell, hun fjertet og gjorde i bleien noe voldsomt kun 15 min etterpå stakkars. Så det var nok godt for henne. Etter 3 behandlinger var hun helt fin, og ingen tilbakefall i det hele tatt. Så for oss var det veldig velykket iallefall.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Funka ikke for oss, og dyrt var det også. Jeg vil også heller anbefale manuellterapeut i første omgang, som gjør omtrent det samme og som er gratis for barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå