Gå til innhold

sove på dagen(klage tråd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag føler jeg at jeg ikke har gjort annet enn å legge ungen for en lur, men hun nekter. Hyler og gråter sparker.

Jeg har sørget for alt. Hun er ikke sulten, ikke tørst, vi har gått tur... Og trøtt er hun. Kjempe grinete og klør seg i øynene og bak ørene.. Guri for en dag. Og innimellom prøver jeg å pakke for oss begge siden vi reiser til min bror i dag og skal være der i helga.

Litt klaging

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to, om det er noen trøst?=) Han er surere enn eddik og sinna som lemen (jeg tror jammen at gutten freste til meg). Han har endelig sovnet og jeg håper han sover leeenge, for ikke vil han sitte og ikke vil han ligge, han vil bare sitte på armen til mamma og klage henne høyt i øret. Håper det er tenner (som jeg tror) og ikke et nytt personlighetstrekk for da vil jeg ha pengene tilbake!;)

Er det noen som har tips som lindrer kløen den stakkars gutten min har så tar mor og barn imot råd med takk (og trøster oss med at det forhåpentligvis går over).

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Søsteren min kjøpte noe fine greier på apoteket som man skal smøre i gummen,(der tenna liksom skal være :P). nå husker jeg ikke navnet så klart, men hvis du spør på apoteket får du sikkert hjelp! Søsteren min drar i alle fall ingen steder uten den, og sier det er takket være den hun har den mentale helsa i behold, hehe..

Skrevet

Takketakk! Nå har jeg sendt melding til samboer om å gå innom apoteket på vei hjem fra jobb, så får vi håpe at det lindrer (og at det igjen fører til et mer stabilt humør på poden; han pleier å være så blid og fornøyd).

Skrevet

Her har jeg også ett lite lemen for tiden! Trodde ikke en baby kunne være så sinna - men han både sparker og slår og skriker så høyt at jeg er redd hele gata skal melde oss til barnevernet. Ber om at det er tenner ja!

*SLITEN*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...