Maja1982 Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Jeg er 2 dager over ikm, har en del symtomer. Våknet i natt og fikk ikke sove, tok en strimmel fra billig tester og den viste en tynn tynn strek, tok en ny en når jeg våknet, der kunne jeg også skimte en strek langt i det fjerne. Så usikker som jeg er og så testostoman tok jeg en CB digital nå, IKKE GRAVID slo det meg i ansiktet. Hva skjer? Er strimlene mere følsomme enn CB digital? Når burde jeg evt ta en ny CB?
Liten2012 Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Dette skjedde meg nå nylig, men med de "vanlige" testene fra CB, hvor det blir et kryss hvis man er gravid. Jeg fikk ved to tester et svakt, tynt kryss. Samme dag som den siste testen, dvs, ved IKM, tok jeg en CB digitaltest, og den sa Ikke gravid! Dagen etter kom dessverre TR, så for min del var det nok kun snakk om en såkalt kjemisk graviditet. Det kan jo virke som om andre tester muligens er noe mer følsomme enn den digitale, sånn sett. Håper den slår ut positivt neste gang du tester, da!! (: Jeg ville tatt en ny test i morgen tidlig.
Mari-mamma Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Hei Maja. Uten at jeg vet det helt sikkert, så har jeg hørt at CB testene trenger litt med hcg for å gi utslag, enn andre tester. Jeg vil ikke gi falske forhåpninger, men det KAN jo hende at hcg-nivået er såpass lavt ennå, at du trenger noen dager til før det gir utslag på CB. Krysser alt jeg har for deg!
Maja1982 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2010 Tusen takk for svar dere:) men nå tror jeg tanta kom:( så var nok bare kjemisk her også gitt.. men man kan ikke gi opp, må bare prøve videre.. Masse lykke til jenter,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå