Gå til innhold

Skal du ha bordkort i dåpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ikke så alt for lenge skal vesla vår døpes. Vi har planlagt det meste når det gjelder dåpen. Det blir bare nærmeste familie som vi skal invitere hjem til koldtbord/tapas og feiring etterpå. Vi føler ikke for å ha bordkort, for det er jo ofte greit at folk setter seg der de rett og slett har lyst til å sitte.

Skal dere ha bordkort?

Skrevet

Vi hadde ikke bordkort. Syntes det var greit at folk kunne sette seg der de ville. I en konfirmasjon der det gjerne er taler og litt mer høytidelig, ville jeg hatt det, men følte ikke at det var nødvendig i en dåp. Hadde som dere koldtbord/tapas og kaker hjemme hos oss etter kirken.

Skrevet

Vi hadde heller ikke bordkort. Men vi satt i T-formasjon og min mor og far satt ved siden av meg, og min samboers mor og far satt ved siden av han:) Ellers satt folk der de ville:)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Vi skal ikke ha bordkort. Men vi har et par barn som kommer og de må sitte slik til at de kan gå fra bordet og leke litt. Da kommer jeg til å markere plassen deres med egne barnetallerkner og kanskje en liten overraskelse til hver av dem.

Skrevet

Skal ha dåp neste søndag og har ikke tenkt å ha bordkort. Hadde det til sønnens konfirmasjon og bryllupet våres, men gidder ikke i dåpen.

Skrevet

Vi hadde det i begge våres dåper. Vi var ca. 30 stk. hver gang som satt på 4 og 6 manns bord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...