Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #1 Skrevet 24. september 2010 Jeg har nå strøket på oppkjøringa 2 ganger nå og føler meg helt alene her i verden. Jeg kjører opp i trondheim og fikser det rett og slett ikke! Den første oppkjøringa gikk fint, men sensor mente at jeg ikke kjørte økonomisk og dermed stryk. Den andre kjøringa gikk rett vest, jeg var så nervøs så det gikk ikke så bra. Jeg føler meg helt udugelig og alene her i verden. er det bare meg som styker?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #2 Skrevet 24. september 2010 Å stryke fordi du "ikke kjørte økonomisk" høres helt sykt ut. Det får da være måte på pirk. Lykke til neste gang! Lat som du er Schumacher i Formel 1. Eller verdens beste taxisjåfør.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 De kan vel ikke stryke deg for at du ikke kjørte økonomisk.. Hmm.. Jeg kjørte ihvertfall ikke økonomisk på oppkjøringen min, jeg bomgira så det sang etter, men jeg besto no fordi!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #4 Skrevet 24. september 2010 Ja, Jeg er sikker på at jeg hadde bestått hadde jeg fått en annen sensor den første gangen! HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #5 Skrevet 24. september 2010 Fikk tidenenes svar fra sensor da jeg parkerte foran biltilsynet: "Det kommer vel ikke som noen bombe at du sto." Hadde da oppkjøring i Lillestrøm.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Ja, er sikker på jeg hadde bestått hvis jeg hadde fått en annen sensor den gangen. HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Sto på første forsøk både på teori og oppkjøring
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #8 Skrevet 24. september 2010 Jeg jobber som kjørelærer, og kan fortelle deg at du nok ikke strøk kun fordi du ikke kjørte økonomisk nok. Det skal ihvertfall ha vært ganske ille hvis du strøk bare på det. Under førerprøven skal du kjøre trygt, effektivt og økonomisk, og du har sikkert bommet litt på alle disse punktene. Men, du er ikke alene om å stryke flere ganger. Lykke til neste gang!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #9 Skrevet 24. september 2010 Jeg strøk 2 ganger - i Kristiansund. Løsningen på problemet: Reiste til Sunndalsøra, tok en kjøretime og kjørte opp der. Har kjørt feilfritt i 7 år nå Ta en kjøretime med en kjørelærer utenom byen og kjør opp på et tettsted i stedet for. Ps: Finn ut hvor de har trivelige sensorer - viktig mtp stress
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #10 Skrevet 24. september 2010 Er det noe å skryte av da? Var vel ikke dette Hi ønsket svar på....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #11 Skrevet 24. september 2010 Jeg strøk hele 3 ganger men det var for at kjørelærer meldte meg opp på oppkjøring lenge før jeg var klar for det.Jeg tenkte siden han sa jeg var klar så var jeg sikkert det likevel om jeg visste innerst inne at jeg ikke var i nærheten he he....husker det var skikkelig kjipt
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #12 Skrevet 24. september 2010 2 xO og 3 ganger på teorien:/ men nå har jeg hatt lappen i over 1 år=) gi aldri opp sier jeg bare!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #13 Skrevet 24. september 2010 Sto på 3. forsøk. Var veldig nervøs (mer enn bare "eksamensnerver"). Sa fra til sensor at jeg hadde problemer med nervøsiteten, og da gikk ting bedre. Lykke til! Alle gode ting er 3!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #14 Skrevet 24. september 2010 Strøk en gang - kjørte i 60 i en 40-sone (Ooooops...) Var pissnervøs andre gangen og sikker på at jeg strøk da også. Heldigivs ikke, men føler med deg for det er skikkelig kjipt å stryke! Men ikke gi deg! Det værste du kan gjøre er å utsette det nå! Meld deg opp med en gang du kan så skal du se det går fint
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #15 Skrevet 24. september 2010 Grunnen til at jeg strøk første gang var at jeg kjørte i 5 gir på motorveien og ikke 6! Det står svart på hvit! HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #16 Skrevet 24. september 2010 Jeg måtte kjøre opp 3 ganger før jeg bestod. Den første gangen så støk jeg med glans. Den 2. gangen ble jeg faktisk påkjørt av en annen bil og bilen måtte bli hentet av falken og dessverre hadde jeg ikke nok grunnlag til at de kunne bestå meg på den turen. Måtte avslutte oppkjøringen etter 15 min. 3. gangen kunne jeg stolt gå der i fra med serfikatet i lommeboka. Har nå hatt lappen i snart 15 år.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #17 Skrevet 24. september 2010 Jeg var sikker på jeg skulle stryke på oppkjøringa (sensoren jeg hadde ble så fint kalla Strykejernet). Jeg kjørte forbi en syklist, hvor sensoren kommenterte att det var litt liten margin(siden hun kommenterte det, gikk jeg ut ifra att der var det gjort), men når jeg kom tilbake til biltilsynet kunne hun faktisk fortelle att jeg hadde bestått:) Så der var hun nok litt snill... Men har hatt lappen i 3 år,og aldri vært ute for noe i ettertid... så det har jo gått greit... Strøk derimot på teorien en gang... Men, tror det er veldig mange som stryker en gang eller 2 på oppkjøringen, og det kommer veeeeeeldig an på sensoren... Idiotisk å stryke deg fordi du kjørte lite økonomisk.. Det har jo ingenting med kjøreferdighetene dine å gjøre... Bare tenk att neste gang klarer du det. Bestem deg for å ikke være nervøs, å vær helt overbevisst om att det går fint:) Da tror jeg nok du går derifra med førerkort neste gang... :-D Nervøsitet ødelegger veldig mye... Lykke til! Du klarer det neste gang!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #18 Skrevet 24. september 2010 Jeg strøk en gang på oppkjøringa, klarte teorien på første forsøk. Og hjelpes, det er faktisk 15 år siden, nå følte jeg meg gammel...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #19 Skrevet 24. september 2010 Ikke gi opp! Du får lappen du også. Øv litt mer og prøv igjen.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #20 Skrevet 24. september 2010 Da har jeg hatt førerkort lenger enn deg... 16 år siden jeg tok lappen og besto på første forsøk.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #21 Skrevet 24. september 2010 Jeg strøk for 4 gang (!) da jeg gav opp hele lappen.. slå den du!:/ Har aldri fortalt noen at jeg tok oppkjøring for 4 gang, bare om de 3 første, sa til meg selv at dette er siste sjanse.. føler meg mislykket ja!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #22 Skrevet 24. september 2010 Så du er nå ikke så mislykket som meg i det minste.. en mager trøst:) 15.27
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #23 Skrevet 24. september 2010 Fikk den på første forsøk. Søsteren min strøk 2 ganger før hun fikk den...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #24 Skrevet 24. september 2010 Stakkars deg 15:27 Jeg skjønner at du føler deg mislykket, og selvfølgelig mister man motet! Jeg har ikke fortalt noen om den andre gangen, bare den første. Det er virkelig fælt å stryke! HI
Anonym bruker Skrevet 24. september 2010 #25 Skrevet 24. september 2010 jeg fikk den også på første forsøk,både teori og oppkjøring, men den gang jeg tok det,så gjorde vi begge deler samme dag, så rakk ikke grue meg til kjøring, for jeg trodde jeg skulle stryke på teorien med glans.... men dette fikser du neste gang :-)) lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå