Gå til innhold

What A Wonderful World

Anbefalte innlegg

Sitter her med tårer i øya og gråten i halsen, Kvalmen velter opp i meg, og jeg kan ikke fatte atenkelte kan være så slemme som dem er.

Det er ingen hemmelighet i vår bygd at han jeg er sammen med har vært en pøbel. Ikke i den forstand at han har vært fengsla eller noe, men han har mista førerkortet for "dagenderpå" kjøring som slo ut, og har litt andre småting han opp igjennom tiden har vært misstenkt for. Blandt annet har han og røykt hasj på jevnlig basis tidligere, noe jeg ba han kutte helt med før jeg var interessert i et forhold, noe han har klart helt aleine!

Jeg er stolt over hvem jeg er sammen med, jeg finnes ikke flau eller redd i det hele tatt.

Jeg er og en person som gir mye av meg selv. Jeg elsker å fortelle folk som spør om hvordan jeg har det, og spesielt nå som jeg har ett mirakel i magen. Jeg har egen blogg, hvor jeg vet at enkelte har fulgt meg fra start, selv om dem ikke kjenner meg, gjennom samlivsbrudd, singelliv, festing og sånn på Gran Canaria, og nå skal følge meg gjennom svangerskapet.

Men så finnes det de som bare skal lage faen. og da jeg logga på bloggen i morgest for å sjekke kommentarer og lignende, så ble jeg møtt av en kommentar som var lagt igjen, av dette kaliberet:

"fy faen, stakkars unge... Håper egentlig at du aldri får den... du kan ikke tvinge ett søsken på den dattera som (kjærestens navn) allerede har... Håper at (datterens navn) ikke vil komme til dere mere på grunn av dette!... Det kan jo hende du bare lurer (kjærestens navn) med at det er hans, og var gravid allerede da du var i syden...

Er det rart jeg har tårer i øya? Er helt sjukt at noen kan ønske mitt lille mirakel vekk! At noen kan kaste det der til meg!?

Jeg skjønner det bare ikke.

Heldigvis har jeg nå notert meg ip-adressen, og skal følge nøye med, jeg har nemlig en misstanke om hvem dette er. og kommer der mer fra den kanten, så anmelder jeg det! Enkelt og grett!

Sånn, da var det ut! Ønsker dere alle en strålende dag!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142359697-what-a-wonderful-world/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har alltid bodd i byen, men vet at på små steder kan det bli mye sladring. og så er jo mobbing på nett også svært utbredt, men kan skjønne at en blir mer synlig på et lite sted og at det kan føles verre..

veldig mange har blogger nå om dagen, og da er man også utsatt for det som skjedde med deg nå. hadde bare sletta det jeg. og ikke tenkt noe mer om det. noen folk er ikke "helt" snille, og kanskje misunnelige også. At noen tror at ikke folk kan forandre seg etter å ha mistet lappen eller røykt harsj, da er man ikke spesialt oppegående, noe som det blogginlegget du akkurat fikk vitner om. Slett det, ikke svar på det. Ikke gi det noe "næring" bort med det.

Sender deg en kjempestor trøsteklem!!!!!

Skjønner ikke at folk kan være så onde mot andre!!! Nei ikke tenk på dette, selv om d kanskje ikke er så enkelt.

Tenk på deg selv og prøv å holde humøret oppe

Ikke la noen prøve å ødelegge den flotte tiden du har foran deg!!

Jeg finner mye støtte i dere, og i mammaen min. fortalte henne historien, med gråt i halsen, og fikk beskjed om å melde det, og om å holde på min positive tankegang. Bollisen i magen min er avhengig av meg, og oss, uansett om andre liker det eller ikke. En lykkelig bebi får man av gode tanker, og jeg mener BESTEMT at man kan legge grunnlag for en liten bebi inne i magen sin. Gir man den gode tanker, mild stemme og noek gode stryk og sanger, uansett hvor liten den er, så vil den ha det bra i magen, altså få en bra start på livet!:) DET er det jeg skal..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...