Gå til innhold

trilletur i regn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg trille tur med johanne når det pøsregner? hun er tre uker. hun sover så godt etter tur, men er litt skeptisk når det regner .. selvom vi har regntrekk til emmaljungaen vår ...

Skrevet

Satt akkurat og lurte på det samme! Jeg trenger også litt luft selv, og er egentlig glad i regn :-) Men kan jo bli litt vått i dag :-)

Skrevet

Det er jo bare å prøve og se, det!

Trenger jo ikke ta en veldig lang tur før du har testet ut regntrekket. Her hvor jeg bor, på Vestlandet, regner det såpass ofte at det ikke hadde blitt mange turene hvis vi ikke kunne gå ut i regnet. :)

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle du ikke kunne trille i regnvær? Ungen ligger tørt og varmt i vognen ;)

Jeg bor i Bergen og om babyer skulle tatt skade av litt regn, ville forbausende få bergensere vokst opp....

Skrevet

Litt regn, og også medim til ganske mye regn er helt greit for meg. Men her i Kolbotn øste det ned som det sjeldent gjør, så jeg måtte skrinlegge planene om å gå ut. Vi ville ikke kommet mange 100-meterne før vi hadde vært gjennomvåte! Måtte hatt oljehyre da og dobbelt regntrekk, minst. Men det hadde blitt forferdelig svett for meg iallefall. Prøver igjen senere.

Skrevet

Vi har vært ute i øspøshøljeregnet (Oslo) i flere timer i dag! Regntrekk på vogna og regnklær på mor, gikk veldig bra det altså. Om noen ble våt så var det nok meg :)

Godt å gå ute i regnluft, synes jeg. Er så frisk og klar. Men måtte riste av regntrekket flere ganger (ble dammer) og stelleveska var slettes ikke tørr. Dårlig patent.

Skrevet

Hadde også tenkt å trille tur i Oslo i dag, men fristet ikke riktig.. Men om det regner imorgen skal jeg muligens ta meg en tur ut, om ikke med vogn, så med bil siden jeg ikke har vært ute på noen dager nå (lenger enn butikken og søppeldunken).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...